وبلاگ کلوچ

وبلاگ کلوچ

وبلاگ کلوچ

وبلاگ کلوچ

وبلاگ کلوچ

سرقت مسلحانه داعشی‌های قلابی از ایستگاه هلال‌احمر

سرقت از هلال احمر,سرقت داعشی های قلابی,داعش در ایران,

5 فرد مسلح با حمله به ایستگاه هلال‌احمر، خود را از اعضای گروهک تروریستی داعش جا زدند و با تهدید، دست به سرقت آمبولانس، پول و تجهیزات اداری زدند.ساعت یک بامداد پنجشنبه 5مرد که مسلح به کلت کمری و کلاش بودند وارد ایستگاه هلال احمر مستقر در کیلومتر 35تهران- قم شدند و با تهدید اسلحه، خود را از اعضای گروهک تروریستی داعش معرفی کردند. آنها دست و پای کارکنان هلال احمر را بستند و در نهایت پس از 3ساعت گروگانگیری و جست‌وجو در داخل ایستگاه، علاوه بر سرقت پول و تجهیزات اداری، یک دستگاه آمبولانس سازمان و یک پراید را هم دزدیدند و فرار کردند.

سرقت مسلحانه داعشی‌های قلابی از ایستگاه هلال‌احمر

با اعلام گزارش این سرقت مسلحانه به کلانتری 176حسن‌آباد، مأموران راهی آنجا شدند و با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت جست و جو برای شناسایی دزدان را شروع کردند. همزمان با این حادثه، شایعه‌ها درخصوص حمله مسلحانه گروهک داعش شروع شد. این شایعه‌ها دست به‌دست می‌چرخید به‌طوری‌که در مدت‌ زمان کوتاهی همه از شایعه بمبگذاری اعضای داعش داخل آمبولانس سازمان هلال‌احمر صحبت می‌کردند.

در چنین شرایطی تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در کمتر از 24ساعت نتیجه داد و آنها موفق شدند 5سارق مسلح را شناسایی کنند. کارآگاهان ساعت یک بامداد جمعه هر 5متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان حوالی شهریار دستگیرکردند و به همه شایعات پایان دادند.

سرقت مسلحانه داعشی‌های قلابی از ایستگاه هلال‌احمر

بررسی‌ها حکایت از این داشت که این 5نفر بین 22تا 30ساله هستند که پیش از این نیز به اتهام شرارت از سوی پلیس و دستگاه قضایی تحت تعقیب بودند. این اراذل و اوباش که همگی بچه‌محل هستند در تحقیقات به گروگانگیری و سرقت مسلحانه اعتراف کردند و مدعی شدند که هنگام سرقت خود را از اعضای داعش جا زده بودند تا طعمه‌هایشان را بترسانند. در همین حال، سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران در این خصوص گفت: متهمان دستگیر شده هیچگونه وابستگی به گروهک داعش ندارند و سابقه دار هستند که تحقیقات از آنها ادامه دارد تا ابعاد پنهان ماجرا آشکار شود.

سرقت مسلحانه داعشی‌های قلابی از هلال‌احمر

  • مجید نقدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی